Juhlavuoden Match Show

Tervetuloa Match Showhun Urjalaan!

Urjalan Hevosurheilijat ry järjestää Match Shown hevosille ja poneille lauantaina 27.4.2024 klo 12 alkaen Hessi-tallilla.

Luokat:
1. Keppihevoset lapsille (kehään kaikki yhtä aikaa, avustaja sallitaan)
2. Varsat 1-3v (synt -23, -22, 21)
3. Lämminveriset
4. Suomenhevoset
5. Muut hevosrodut (säkä 148cm ja yli)
6. Ponit (alle 148cm)
7. Seniorit (ikä 18 vuotta ja yli)

Tuomarina toimii Heidi Karjalainen

Tiedoksi näyttelyyn saapuvalle:

1. Hevosille ja poneille suositellaan voimassaolevaa influenssarokotusta.

2. Näyttelyyn otetaan 40 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä. Mahdollisten peruutusten sattuessa mukaan pääsee varasijoilta ilmoittautumisjärjestyksessä.

3. Ilmoittautumismaksu

Luokka 1:

• Urhun jäsen: 3€/Keppihevonen
  • Muut: 5€/Keppihevonen

Luokat 2-7:

• Urhun jäsen omistaja tai esittäjä: 15€/ hevonen tai poni
  • Muut osallistuja: 20€/ hevonen tai poni

Hevonen voi osallistua yhteen näyttelyluokkaan. Ilmoittautumismaksu maksetaan viimeistään  ma 22.4 mennessä. Ilmoittautumismaksut Urjalan hevosurheilijoiden tilille: FI50 5488 4320 0104 83  / viestiksi hevosen tai ponin nimi sekä luokka.

4. Sitovat ilmoittautumiset ma 22.4 mennessä sähköpostitse osoitteeseen urhury@gmail.com (saat vastauskuittauksen). Tiedustelut numerosta Anne Määttänen / 0405864798

5. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitetaan seuraavat tiedot: luokka mihin osallistuu, hevosen koko nimi, sukupuoli, syntymävuosi, rotu, hevosen omistaja ja esittäjä sekä hevosen kotikunta, liitä mukaan vielä puhelinnumerosi.

Lisäksi pyydämme pientä vapaamuotoista esittelyä, jossa käyttötarkoituksesta (ravuri / ratsu / seurahevonen / siitoshevonen jne.) Suku: isä, emä, emänisä. Jos hevonen on risteytys ja vanhemmat on tiedossa, voisi isän ja emän rodut laittaa myös.

6. Peruutukset 25.4 mennessä sähköpostitse: urhury@gmail.com. Tämän jälkeen soittamalla: Anne Määttänen / 0405864798

7. Kaikki saavat arvostelupöytäkirjan. Luokkien neljä parasta palkitaan ruusukkein. Luokkien voittajat pääsevät Best in Show -kehään jossa sijoittuu kolme koko näyttelyn parasta. BIS I, II ja III saavat pokaalit ja tuotepalkinnon. Paras esittäjä palkitaan ruusukkeella. Näyttelyn voittajalle luvassa myös loimi ja sponsorina toimii Hepo Lepola ja Viipurin Turve.

8. Luokka-aikataulut julkaistaan täällä ja facebook tapahtumassa.

9. Oriin esittäjän ja oria tallialueella käsittelevän henkilön tulee olla vähintään 18-vuotias.

Pienillä poneilla (säkä alle 120 cm) oriin saa esittää 16 vuotta täyttänyt henkilö.

10. Kaikilla tapahtumapaikalla hevosia käsittelevillä on kypäräpakko.

11. Hevosten ja ponien on oltava näyttelypaikalla koko ajan suitsittuna (suitset + kuolaimet), myös varsat.

12. Järjestäjä ei ole vakuuttanut esittäjiä eikä hevosia, jokaisen osallistujan on niin halutessaan huolehdittava vakuutuksistaan itse. SRL:n jäsenillä on tapaturmavakuutus.

13. Jokaiselta osallistujalta edellytetään toimimista hyvien hevosmiestaitojen mukaisesti.

14. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin, sarjajärjestelyihin sekä näyttelyn peruuttamiseen.

15. Näyttelypaikalla toimii Buffetti. Maneesilta löytyy WC ja juomavettä hevosille/poneille.

16. Yleisöllä on vapaa pääsy näyttelyyn!

TERVETULOA!

Osoite: Kyläsuontie 43, Urjalankylä