Urjalan Hevosurheilijat ry jo yli 20 vuotta teitä varten

UrHu ry

Urjalan Hevosurheilijat (UrHu) on jo 25 vuotta toiminut rekisteröity yhdistys joka  perustettiin vuonna 1999. Jäseniä on tällä hetkellä 91.

Seuran tarkoituksena on edistää hevosurheilua, kohottaa seuransa jäsenten hevostietoutta sekä ratsastustaitoa sekä laajentaa hevosurheilun harrastajien piiriä. Seura onkin viime vuosina järjestänyt ratsastus- sekä valjakkovalmennuksia. Seura palkitsee vuosittain vuoden parhaat kilpailusuoritukset sekä muut aktiiviset seuratoimintaihmiset.

UrHu on siitä erilainen seura, että seuralaisia löytyy ympäri Suomea erilaisilta talleilta. Seuralla ei ole ratsastuskoulua taustalla eikä seura keskitys yhden tallin toimintaan. Seuramme toimii pääasiassa yhteistyössä kilpailujen järjestämisen suhteen mm. Hessi-tallin ja Hevoshaan  kanssa sekä muiden alueella olevien tallien kanssa.

Hallitus 2024

Urjalan hevosurheilijat ry
FI50 5488 4320 0104 83
BIC: OKOYFIHH