Sadun estevalmennukset ja ratsutus

Satu Winkin esteratsastuksen valmennus pidetään 9.3.2024 Hessi-tallilla Urjalankylässä. Valmennus pidetään maneesissa.

Valmennus on avoin kaikille aloittelevista kokeneisiin omilla hevosille/poneilla.

Sadun esittely löytyy sivun alimmaisena.

Valmennuksen hinta:

Paritunti 60min:

UrHun jäseneltä 25€

Ulkopuoliset 35€

Yksäri 45min:

UrHun jäseneltä 35€

Ulkopuoliset 55€

Ratsutus 30min + 30min valmennus:

UrHun jäseneltä 50€

Ulkopuoliset 70€

• Seura maksaa Urhulaisten puolesta Hessi-tallille maneesivuokran ja estekaluston käytön, sen vuoksi seuran jäsenille oma hinta.
  • Valmennus tulee maksaa ma 4.3. mennessä.
    • Viestiin: Nimesi, valmentaja sekä valmennuksen päivämäärä.
    • Tilinumero: Urjalan hevosurheilijat ry FI50 5488 4320 0104 83

Ilmoittautumiset urhury@gmail.com /  viimeistään ma 4.3 mennessä

Kysymykset: Laura Valerius 050 501 8835

Valmentajan esittely:
Olen Satu Wink, kengitysseppä (CE-F) Pirkanmaalta, Tampereelta. Olen kilpaillut kenttäratsastuksessa kansalliseen 2* asti, esteillä alue 120cm ja kouluratsastuksessa kansallista helppo A.
Ratsastajana olen rohkea ja määrätietoinen, pystyn mukautumaan erilaisiin hevosiin enkä hätkähdä reaktiivisempaakaan hevosta. Voin ratsastaa kokoni puolesta myös isoja poneja.
Valmennuksia pitäessäni pyrin monipuolisiin, sopivan haastaviin tehtäviin, joista ratsastaja saa ideoita ja ajatuksia myös kotiharjoitteluun.
Intensiivisemmistä ratsutuksista voidaan sopia tapauskohtaisesti.

• Kuvissa Satu Wink