Keilakunkku CUP III, finaali + Seuranmestaruus

16.7.2022

Kutsu KIPA⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Tapahtuma Facebookissa

Tulokset (luokkakohtaiset ja seuranmesruus)

Keilakunkku Cupin Finaalissa ratkeaa ketkä ovat Cupin voittajat ja samalla ajetaan UrHun seuranjäsenien kesken valjakkoajon seuranmestaruus!

Kilpailun johtaja Anne Määttänen

Tuomariston pj Heikki Mikola

Ratamestari Juha Vilenius

Kanslia Laura Valerius 050 501 8835

Kilpailu ajetaan 42x104m kokoisella ulkokentällä, verryttely vieressä 40x60m kentällä

KEILAKUNKKU SÄÄNNÖT:

Kilpailu on valjakkokohtainen. Hevonen/poni saa tehdä kaksi starttia päivän aikana.

Samalla hevosella/ponilla saa kipailla kaksi eri kilpailijaa samassa ja/tai eri luokissa.

Sama valjakko voi kilpailla useammassa ryhmässä.

Aloitteleva aikuiskuski on kuski, joka ei ole startannut kokonaiskilpailua.

Kilpailussa lasketaan yhteen kolmen osakilpailun virhepisteet.

Jos valjakko ei osallistu kaikkiin osakilpailuihin, se saa puuttuvasta osakilpailusta kyseisen luokan oman ryhmänsä huonoimman valjakon tuloksen +3vp.

Hylätystä suorituksesta valjakko saa kyseisen luokan oman ryhmänsä huonoimman valjakon tuloksen +2vp.

Kilpailuun lasketaan mukaan kaikkien kolmen osakilpailun tulokset. Lopputuloksen ollessa tasan lopullisen sijoituksen ratkaisee viimeisen osakilpailun sijoittumisjärjestys.

Jos valjakko ei osallistu kaikkiin keilankunkun kilpailuihin, niin heille lisätään virhepisteitä. Virhepisteen määrä on edellisen kisan suurin virhepiste ko. ryhmässä.