Keilakunkku CUP I

Kutsu  KIPA⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Tapahtumasta Facebookissa

Kilpailu alkaa klo 10.00

Punaisesta ladosta löydätte seuramme maittavan buffetin! Tervetuloa.

Luokka 1

Seuraluokka - Prix de Hessi-talli (Ideal Harness), Noviisi, Avoin kaikille, samalla Keilakunkku nuorille hevosille ja poneille (4-6 v eli 2016-2018 syntyneille). Tarkkuusportit + 40 cm

Luokka 2

Seuraluokka - Prix de Back on Track, Helppo B, Avoin kaikille, samalla Keilakunkku K-18 aloitteleville aikuiskuskeille. Tarkkuusportit + 30 cm

Luokka 3

Alueluokka - Prix de Prix de Hööks, Helppo B, Avoinna kaikille, samalla Keilakunkku junioreille. Tarkkuusportit + 30 cm

Luokka 4

Alueluokka Prix de Pavo Suomi, Helppo A, Avoin kaikille, samalla Keilakunkku seniorikuskeille. Tarkkuusportit + 25 cm

Kilpailun jälkeen harjoitukset, jotka on avoimet kaikille:
Harjoitusluokka 5

Tarkkuusajoharjoitus +40 cm taluttaja sallittu

Harjoitusluokka 6

Tarkkuusrataharjoistus -ohjasajo taluttaja sallittu

Kilpailujen luokat ajetaan 42x104m kokoisella ulkokentällä, verryttely vieressä 40x60m kentällä

Ilmoittautumiset:

Luokat 1-4  21.3 mennessä KIPA:an

Luokat 5-6 21.3 mennessä sähköpostilla kilpailut@hessitalli.fi - ilmoita myös groomi ja vaununleveys.

Ilmoittautumismaksut 10€ sekä lähtömaksut 10€ / luokka (luokat 1-4)

Harjoitusluokissa 5 ja 6, yht 15€ ilm aikana mennessä Urjalan Hevourheilijoiden tilille FI50 5488 4320 0104 83 ja viestiin kuskin ja hevosen nimi sekä ajettavat luokat.

Tuomariston pj Heikki Mikola, 040-756 7458

Ratamestari Juha Vilenius

Kanslian puh nro Laura Valerius 050 501 8835

Kilpailu on valjakkokohtainen.

Sama valjakko voi kilpailla useammassa ryhmässä.

Aloitteleva aikuiskuski on kuski, joka ei ole startannut kokonaiskilpailua.

Kilpailussa lasketaan yhteen kolmen osakilpailun virhepisteet.

Jos valjakko ei osallistu kaikkiin osakilpailuihin, se saa puuttuvasta osakilpailusta kyseisen luokan oman ryhmänsä huonoimman valjakon tuloksen +3vp.

Hylätystä suorituksesta valjakko saa kyseisen luokan oman ryhmänsä huonoimman valjakon tuloksen +2vp.

Kilpailuun lasketaan mukaan kaikkien kolmen osakilpailun tulokset. Lopputuloksen ollessa tasan lopullisen sijoituksen ratkaisee viimeisen osakilpailun sijoittumisjärjestys. Toinen osakilpailu järjestetään toukokuussa ja kolmas osakilpailu järjestetään heinäkuussa.

Yhteistyössä Urjalan Hevosurheilijoiden kanssa:

PAVO Suomi

Hööks